Wensuitvoering 29 september!

Sommige kinderen raken je hart aan…en dan weet je weer waar je voor bezig bent !

Vandaag een super mooie wens uitvoering gehad met een mannetje van tien jaar die net als zijn zusje het nodige heeft mee gemaakt in zijn korte leventje. Dingen waar je liever niet over praat maar wel waarheid zijn voor deze kindjes en dat deze dingen worden gedaan door iemand die je eigenlijk met zijn leven hoort te beschermen ” je papa ” !

Op zondag 29 september zijn we als stichting met de mams en de kleine man vroeg vertrokken naar Zandvoort op uitnodiging van Ronald van den Broek van evenementenbureau 402 Automotive. Ronald heeft met zijn bedrijf meegewerkt om deze wens van een tien-jarig jongetje te vervullen. Buiten de VIP kaarten voor dit evenement ” Vredestein Super Car Sunday ” in Zandvoort…heeft Ronald ook nog een ritje geregeld met een super mooie Lamborghini de droomwens van de kleine man !

De kleine man heeft zijn ogen uitgekeken en zijn gezichtje sprak boekdelen. Omdat we daar als VIP gasten waren kon hij overal in en achter de hekken om dicht bij de auto’s te zijn die hij bewonderd.Het gezichtje van hem en die ogen van hem toen hij hoorde dat hij een ritje kreeg in een super mooie Lamborghini was èèn en al glinstering en hij heeft genoten .Wat een super mooie dag voor de kleine man van wat hij heeft gezien en waar hij in gezeten heeft….gewoon weer een dag met een GOUD randje.

Onze dank gaat uit naar Ronald van den Broek en zijn bedrijf dat hij deze wens mogelijk heeft gemaakt !

Aanwezig bij wensuitvoering 29 september a.s

Gräper Automotive is volgende week zondag 29 september ook aanwezig tijdens Vredestein Super Car Sunday – Zandvoort Edition en neemt deze gelimiteerde Audi R8 V10 PLUS Performance Parts Edition en een Audi RS3 LMS mee naar Circuit Zandvoort! https://bit.ly/2ntvqRv

Van de R8 Performance Parts Editions zijn slechts 44 exemplaren gebouwd en hij is voorzien van een Akrapovič uitlaatsysteem!

Kindernachtlampjes geeft super mooi cadeau !

Afgelopen weken zijn we druk bezig geweest voor de aankomende wensuitvoering van 29 september. Diversen bedrijven benaderd voor cadeautjes die wij altijd geven bij een wensuitvoering en nu al een super mooie reactie van een bedrijf.

Heel veel van de kinderen die bij onze stichting zijn slapen heel slecht en dat is ook logisch na wat zij hebben meegemaakt. Ook dit kindje van de wens van 29 september a.s slaapt slecht en is bang in het donker. Ik had het bedrijf Kindernachtlampjes aangeschreven en die gaat iets super moois schenken…een 7-Kleurige 3D Sportauto Nachtlamp. Zij hebben ervaring met hun eigen dochter en hopen nu met hun schenking dit mannetje wat rust te geven voor het slapen gaan. Super blij met dit mooie cadeau en ik weet zeker dat dit zeer welkom zal zijn bij de kleine man 💙

Fotoboek wensuitvoering 1 mei j.l

12 september het super mooie fotoboek gebracht bij het meisje waar wij in mei jongstleden een wensuitvoering mee hadden bij de Bereden Politie Nederland .Een mooi verslag van vele foto’s die deze dag zijn gemaakt van het begin tot het eind. Super blij en dankbaar was ze met dit fotoboek en ook met de eerder gegeven USB stick met ruim 550 foto’s en filmpjes. Het was weer een hartverwarmend bezoek en dan weet je ook gelijk weer waarvoor je jezelf inzet ❤️

Hieronder wat foto’s van deze wensuitvoering zonder het kind ivm de privacy.

Intertoys Bedankt !

Vanmiddag weer een super mooi cadeautje gekregen… een coole Lamborghini modelauto voor de wensuitvoering van 29 september van èèn van onze trouwe gulle gevers Intertoys Katwijk ( https://www.facebook.com/intertoys.katwijk/ ).

Altijd konden wij als stichting bij hun terecht voor een wensuitvoering of gezinsuitje en kregen dan mooie cadeautjes mee. Het mooiste van alles was dat er altijd vol belangstelling naar dingen en de kinderen werden gevraagd waar de stichting zich mee bezig hield. Helaas is er ook triest nieuws dat deze winkel er mee ophoud te bestaan binnenkort.

Intertoys Katwijk super bedankt voor alles wat jullie hebben gedaan voor onze stichting en wij wensen jullie heel veel goeds voor de toekomst !