Aanwezig bij wensuitvoering 29 september a.s

Gräper Automotive is volgende week zondag 29 september ook aanwezig tijdens Vredestein Super Car Sunday – Zandvoort Edition en neemt deze gelimiteerde Audi R8 V10 PLUS Performance Parts Edition en een Audi RS3 LMS mee naar Circuit Zandvoort! https://bit.ly/2ntvqRv

Van de R8 Performance Parts Editions zijn slechts 44 exemplaren gebouwd en hij is voorzien van een Akrapovič uitlaatsysteem!

Kindernachtlampjes geeft super mooi cadeau !

Afgelopen weken zijn we druk bezig geweest voor de aankomende wensuitvoering van 29 september. Diversen bedrijven benaderd voor cadeautjes die wij altijd geven bij een wensuitvoering en nu al een super mooie reactie van een bedrijf.

Heel veel van de kinderen die bij onze stichting zijn slapen heel slecht en dat is ook logisch na wat zij hebben meegemaakt. Ook dit kindje van de wens van 29 september a.s slaapt slecht en is bang in het donker. Ik had het bedrijf Kindernachtlampjes aangeschreven en die gaat iets super moois schenken…een 7-Kleurige 3D Sportauto Nachtlamp. Zij hebben ervaring met hun eigen dochter en hopen nu met hun schenking dit mannetje wat rust te geven voor het slapen gaan. Super blij met dit mooie cadeau en ik weet zeker dat dit zeer welkom zal zijn bij de kleine man 💙

Fotoboek wensuitvoering 1 mei j.l

12 september het super mooie fotoboek gebracht bij het meisje waar wij in mei jongstleden een wensuitvoering mee hadden bij de Bereden Politie Nederland .Een mooi verslag van vele foto’s die deze dag zijn gemaakt van het begin tot het eind. Super blij en dankbaar was ze met dit fotoboek en ook met de eerder gegeven USB stick met ruim 550 foto’s en filmpjes. Het was weer een hartverwarmend bezoek en dan weet je ook gelijk weer waarvoor je jezelf inzet ❤️

Hieronder wat foto’s van deze wensuitvoering zonder het kind ivm de privacy.

Intertoys Bedankt !

Vanmiddag weer een super mooi cadeautje gekregen… een coole Lamborghini modelauto voor de wensuitvoering van 29 september van èèn van onze trouwe gulle gevers Intertoys Katwijk ( https://www.facebook.com/intertoys.katwijk/ ).

Altijd konden wij als stichting bij hun terecht voor een wensuitvoering of gezinsuitje en kregen dan mooie cadeautjes mee. Het mooiste van alles was dat er altijd vol belangstelling naar dingen en de kinderen werden gevraagd waar de stichting zich mee bezig hield. Helaas is er ook triest nieuws dat deze winkel er mee ophoud te bestaan binnenkort.

Intertoys Katwijk super bedankt voor alles wat jullie hebben gedaan voor onze stichting en wij wensen jullie heel veel goeds voor de toekomst !

Wensuitvoering 29 september !

Wat zal de kleine man zijn ogen uitkijken op zijn komende wensuitvoering op 29 september aanstaande !

Joel Beukers komt met zijn nieuwe Ferrari 812 Superfast en gouden Rolls-Royce naar Vredestein Super Car Sunday, zondag 29 september op Circuit Zandvoort! https://bit.ly/2ntvqRv

Genieten van de dikste supercars, hypercars en performance kanonnen op de showpaddocks en volop actie op het circuit tijdens o.a. Tracktime en de spectaculaire supercar dragraces! Van de 1500pk sterke Bugatti Chiron tot de gelimiteerde Ferrari LaFerrari tot de €937.133,- Aston Martin Vanquish Zagato SB en vele anderen!

Tekst en foto van Vredestein Super Car Sunday

Verhoog jeugdstraffen.

In 2017 zijn onze kinderen vermoord. Nick Bood, Romy Nieuwburg en Savannah Dekker. Ze zijn vermoord door minderjarigen. En omdat het minderjarigen zijn vallen deze daders onder het jeugdstrafrecht. Wij als ouders hebben er onze missie van gemaakt de duur van de jeugddetentie omhoog te krijgen. Wij hopen dat iedereen in Nederland ons wil steunen bij deze missie, uw handtekening is waardevol! We hebben al gesprekken gevoerd met een aantal Tweede Kamerleden. Wij willen voor aanvang van het debat hierover de handtekeningen aanbieden aan minister Dekker.

*** Lichtpuntjes ***

Binnenkort op zondag 29 september een mooie wens tot droom uit laten komen !

*** Lichtpuntjes…soms zijn ze groot, soms zijn ze klein. Je hoeft ze niet te zoeken, je kunt ze ook zijn ! ***