Wensuitvoering 29 september!

Sommige kinderen raken je hart aan…en dan weet je weer waar je voor bezig bent !

Vandaag een super mooie wens uitvoering gehad met een mannetje van tien jaar die net als zijn zusje het nodige heeft mee gemaakt in zijn korte leventje. Dingen waar je liever niet over praat maar wel waarheid zijn voor deze kindjes en dat deze dingen worden gedaan door iemand die je eigenlijk met zijn leven hoort te beschermen ” je papa ” !

Op zondag 29 september zijn we als stichting met de mams en de kleine man vroeg vertrokken naar Zandvoort op uitnodiging van Ronald van den Broek van evenementenbureau 402 Automotive. Ronald heeft met zijn bedrijf meegewerkt om deze wens van een tien-jarig jongetje te vervullen. Buiten de VIP kaarten voor dit evenement ” Vredestein Super Car Sunday ” in Zandvoort…heeft Ronald ook nog een ritje geregeld met een super mooie Lamborghini de droomwens van de kleine man !

De kleine man heeft zijn ogen uitgekeken en zijn gezichtje sprak boekdelen. Omdat we daar als VIP gasten waren kon hij overal in en achter de hekken om dicht bij de auto’s te zijn die hij bewonderd.Het gezichtje van hem en die ogen van hem toen hij hoorde dat hij een ritje kreeg in een super mooie Lamborghini was èèn en al glinstering en hij heeft genoten .Wat een super mooie dag voor de kleine man van wat hij heeft gezien en waar hij in gezeten heeft….gewoon weer een dag met een GOUD randje.

Onze dank gaat uit naar Ronald van den Broek en zijn bedrijf dat hij deze wens mogelijk heeft gemaakt !