Super Car Sunday

Nog een aantal weekjes en dan gaat het eindelijk gebeuren…een super mooie wensvervulling op zondag 29 september ! In samenwerking met evenementenbureau 402 Automotive die de wensvervulling gaat doen gaat eindelijk zijn droomwens in vervulling…kijken naar super snelle auto’s die hij als dinky toys in zijn bezit heeft.

Al meer dan 20 jaar is 402 Automotive de marktleider op het gebied van autoshows. Of het nu gaat om supercars, autotuning, oldtimers, youngtimers, army voertuigen, hotrods of racebolides: voor elke “petrolhead” hebben zij wel één of meer evenementen. Of het nu gaat om indoorshows in Ahoy Rotterdam of Autotron of outdoorshows op TT Circuit Assen, Circuit Zandvoort, EventCenter de Bergen in Wanroy, Airport Weeze, Breda Airport of Louwman’s Toyota World.

Stichting ” Kids Say No ” is super blij met de medewerking van dit bedrijf om deze wens van de kleine man te laten uitkomen na een hele moeilijke tijd.