Stichting ” Kids Say No “ ontvangt wederom weer een mooie donatie van DemTech BV !

Firma DemTech gaat ook zich dit jaar weer inzetten om Stichting ‘’Kids Say No‘‘ te ondersteunen.Een mooier cadeau kan je bijna niet hebben…een mooie donatie van 250 euro ! Met deze bijdrage kan Stichting ‘’ Kids Say No ‘’ hun werk voortzetten om wensen te vervullen van kinderen die misbruikt/mishandeld zijn en lotgenotendagen te organiseren…en natuurlijk daar hulp te bieden waar nodig is !

DemTech BV heeft met zijn 35 jarige ervaring een zeer sterke positie ingenomen in de sloop en recycling branche in de Benelux.Met een ijzersterk leveringsprogramma van vooraanstaande merken wereldwijd is DemTech nadrukkelijk aanwezig in zowel de Sloop, recycling en GWW. Na oprichting van DemTech BV 10 jaar geleden breidt het bedrijf zich uit in het leveringsprogramma.

Naast het leveringsprogramma van de Japanse aanbouwdelen van NPK, de Duitse Bodempersluchtraketten van ESSIG en de Hollandse koppensnellers van TAETS is men bij DemTech altijd op zoek naar de juiste uitbreiding.
In 2016 werd dit mooie programma aangevuld met het wereldmerk LaBounty. LaBounty dankt zijn sterke positie in de markt door het produceren van zeer goede schrootscharen. Machines welke zorgeloos draaien van 7 tot 5. Jaar in jaar uit met geringe onderhoudskosten.

In combinatie met Labounty heeft DemTech BV het dealerschap van Horst Sprenger Gmbh gekregen, welke in 2013 door Stanley Labouny is overgenomen. Horst Sprenger zal HS-Blades gaan heten en produceert messen voor zowel mobiele als stationaire schrootscharen.Naast het leveringsprogramma heeft DemTech BV ook sterk en breed huurprogramma met (schroot) scharen, vergruizers en hamers voor 0.7 tot 80 Tons kranen.

Toch op zoek naar een jong gebruikte machine uit ons huurpark, of een volledig gereviseerde? DemTech verkoopt zijn gebruikte machines ten alle tijden met een garantieperiode van 3 maanden. Tijdens reparaties of service bent u altijd welkom om een kijkje te nemen in onze keuken.

Stichting ‘’Kids Say No‘‘ is erg blij met de donatie en bedankt DemTech BV voor dit geweldige bedrag.

En ook hierbij een super ” Dank Je Wel ” naar Ton Polak en Hellen ( Adrie ) . Hellen heeft zich ingezet bij Dem Tech BV als vrijwilliger en door haar inzet is DemTech BV sponsor van Stichting ” Kids Say No ” vanaf het eerste jaar !