Geen straf na blunder TBS-kliniek

Van de mams..al 2 jaar mee bezig… bovenop álles wat er al is gebeurt en gezegt de afgelopen 9 jaar, is het erg veell, véél te veel!!! En het verdrietige eraan is, dat het VOLSTREKT ONNODIG was. Het had NOOIT mogen gebeuren dat de psycholoog de woonplaats aan diegene de dader heeft vertelt die **** zijn onschuld keer op keer heeft afgerukt.

En ik weet het dat er veel is gebeurt…ben bij heel veel zaken betrokken geweest rechtszaken, hoorzittingen, naamswijziging en nog gaan ze door een hel !!! Wanneer krijgen slachtoffertjes toch eindelijk hun recht dat ze veilig zijn en de hulp…die nu altijd naar de dader gaat.Weer een onzekere tijd tegemoet nu de dader de verblijfplaats weet en binnenkort op verlof gaat. Wat geeft een behandelaar het recht om dit te doen om de verblijfplaats van het slachtoffertje bekend te maken. Excuses helpen niet zoveel…want hij heeft het nu gedaan en wie is het volgende slachtoffertje van wie de woonplaats hij gaat doorgeven. Shame On You meneer de Behandelaar 😡😡😡

Heb de naam van het kind verwijderd ivm de privacy van het kind binnen onze stichting.