Lionsclub Rijnsburg-Valkenburg doneert € 7.500,- aan goede doelen!

Dinsdag 13 juni was er in bistro de Roos weer een feestelijke uitreiking van 3 cheques van ieder € 2.500,= door de Lionsclub Rijnsburg-Valkenburg. Hospice Xenia Leiden, de LEO’s en het vergeten kind en “Kids say no”, waren de ontvangende partijen die het geld goed kunnen gebruiken.

In het jaar dat de Lions clubs Nederland 100 jaar bestaat, staat de stichting “het vergeten kind” prominent in de belangstelling en wordt er zo veel geld ingezameld. De Lionsclub Rijnsburg- Valkenburg heeft via het Rijnsburgs Open golf toernooi en de goede doelenkrant uiteindelijk EUR 7.500,= kunnen ophalen, waardoor 3 organisaties weer door kunnen met hun goede werk.

Op de uitreikingsavond waren diverse vertegenwoordigers van deze organisaties aanwezig en gaven zij nog kort inzicht in hun tomeloze inzet voor de kinderen die een steuntje in de rug verdienen. De verhalen achter de kinderen én de vrijwilligers hebben diepe indruk achtergelaten.