Stichting ” Kids Say No ” goede doel Lions Rijnsburg-Valkenburg

Op vrijdag 3 februari j.l werden wij verrast door een mail van de Lions Rijnsburg- Valkenburg met de mooie woorden.
” Allereerst veel respect voor het mooie werk wat jullie met de stichting doen. Wij als Lions Rijnsburg-Valkenburg willen ook graag een steentje bijdragen.”

In een gesprek met Sietze Dijkstra waar we het verhaal van de stichting vertelde hoe het was ontstaan en wat wij doen. In dit gesprek kregen wij ook het mooie nieuws te horen dat zij een Goede Doelenkrant gingen uitbrengen begin April. Een Goede Doelenkrant  die bij 25000 huishoudens in Katwijk in de bus wordt gestopt. Er zijn 3 doelen geselecteerd waar de opbrengst onder verdeeld gaat worden en 1 daarvan is onze Stichting ” Kids Say No ”

Super blij zijn we dat we als een kleine lokale stichting zijn gekozen en zeker naast twee hele mooie grote andere stichtingen staan waaronder Stichting ” Het Vergeten Kind ” van Guusje Nederhorst.

Op uitnodiging van de Lions Rijnsburg- Valkenburg zal de stichting samen met een rechercheur van het Misbruikteam van de Politie Leiden eind april op een avond die is georganiseerd nader uitleg gaan geven over seksueel misbruik bij kinderen.Binnenkort meer nieuws hierover…

17796234_1294299673951390_3966930471602885932_n 17796468_1294290250618999_3816954843632222622_n