Wensuitvoering Fotoshoot (Samenwerking)

Allereerst ging zij naar Beauty Salon, waar zij een heuse Beauty ” kinder ” behandeling kreeg en vervolgens een ” kinder “ make-up kreeg. Vanuit daar gingen wij naar een kapsalon waar de op een hele mooie manier tot een hele stoer opgestoken koppie werd omgetoverd. Toen was de tijd aangebroken dat de wens van haar ook werkelijkheid ging worden …dus op weg naar een Foto studio. Het bestuur had gezorgd dat daar drie super mooie en stoere sets kleding hingen en Coole schoenen stonden wat door een boetiek was geregeld en wat zij ook mocht houden…en wat paste alles haar mooi.

Op de set ( studio ) was het net of daar een fotomodel stond…wat was het leuk om te zien hoe zij dit alles oppikte en je kon zien dat dit haar wens was. Er is een hele mooie fotoshoot gemaakt van haar op een mooi respect volle manier door de fotograaf. Vanuit de fotostudio werd zij opgehaald door een chauffeur met een prachtige oude auto om zich samen met haar ouders te laten brengen voor een lunch naar een restaurant en daarna naar haar woonplaats waar de afsluiting zou plaats vinden van deze dag! Zoals iedere wens vervulling sluiten wij de dag af van de stichting met cadeautjes wat met de wens te maken heeft gehad.  Voor ons als bestuur was het weer een mooie wens uitvoering voor een GROTE KLEINE KANJER…en we hopen dat het voor haar een mooie herinnering zal zijn en waar ze met heel veel plezier op terug kan kijken.