Prinsessen jurk (Samenwerking)

Het bestuur van Stichting ” Kids Say No ”  ging weer een mooie wens vervullen van een jonge dame van 6 jaar! Een aantal maanden terug kreeg de stichting een mail binnen voor een meisje met een wens aanvraag…met als wens ” Prinsessen jurk ” Een hele bijzondere wens van deze jonge dame…na lang nadenken besloot het bestuur van de stichting op zoek te gaan naar een bedrijf die deze jurk wou schenken.

Toen het bestuur bij haar thuis kwam werden zij warm onthaald met koffie en lekkere gebakjes en werd de jurk overhandigd aan de jonge dame met een paar mooie bijpassende glitterschoentjes. De jurk die was geschonken  ging gelijk aan en het was een genot om te zien hoe blij ze daar mee was…en nu kon de uitvoering van de wens beginnen.

Inmiddels was de tijd aangekomen om te vertrekken naar een kapsalon waar haar haren werden gedaan. De jonge dame haar haren werden omgetoverd tot een mooie look met krullen en waar kleine steentjes in zaten verwerkt. Vervolgens toen de haartjes klaar waren ging zij naar een andere ruimte waar zij door één van de teamleden een make-up kreeg. De zachte kleuren wat op een ” kindvriendelijke ” manier werden aangebracht was mooi om te zien. De Big Smile van de jonge dame was constant aanwezig en was ook niet meer weg te krijgen ….en wat zag zij er mooi uit!

Het was tijd om te vertrekken naar een restaurant waar een lekkere lunch te wachten stond op haar. Na de lunch werden de jonge dame en haar moeder opgehaald met een prachtige oude auto. Deze klassieker met stijl en klasse was precies wat bij deze wensuitvoering op zijn plaats was…wat een prachtige auto. Vervolgens werden zij naar een fotostudio om een mooie foto-shoot te maken met haar ” Prinsessen jurk ”

Er is een hele mooie foto-shoot gemaakt van haar op een mooi respect volle manier door de fotograaf. Vanuit de fotostudio werd zij en haar mams weer opgehaald door de mooie klassieker voor een ritje langs de boulevard om haar naar huis te brengen waar de afsluiting zou plaats vinden van deze dag. Ze was helemaal onder de indruk van de auto en die werd ook grondig nagekeken en het was helemaal te gaaf. zei ze! Zoals iedere wens vervulling sluiten wij de dag af van de stichting met cadeautjes wat met de wens te maken heeft gehad. Ze was bijzonder verrast wat zij kreeg allemaal en ze was ontzettend dankbaar.

Voor ons als bestuur was het weer een mooie wens uitvoering voor een Kleine Kanjer!